Identyfikacja wyrobu - Asfalt V 1500 – zgodny z wymaganiami EN 12591. Wyroby należy dostarczać w izolowanych cysternach samochodowych, w stanie ciekłym w podwyższonej temperaturze zapewniającej wymaganą pompowalność. Temperatura transportowanego asfaltu powinna mieścić się w przedziale 100 – 135 °C. Ogólne zasady bezpieczeństwa transportu asfaltu modyfikowanego polimerami według przepisów ADR/RID.
Warunki magazynowania - Asfalt drogowy należy przechowywać w izolowanych zbiornikach stalowych posiadających system grzewczy, zamkniętych, chroniących produkt przed zanieczyszczeniem i zawodnieniem. Maksymalna temperatura magazynowania nie powinna przekroczyć – patrz w zakładce specyfikacja. Nie są znane przypadki braku stabilności magazynowania, w których asfalt V1500 w wyżej wymienionych warunkach magazynowania utraciłby pożądane właściwości na skutek np. separacji faz, Niemniej należy zminimalizować czas magazynowania w temperaturach technologicznych 100-140 °C, tak aby zapobiec twardnieniu asfaltu na skutek starzenia. W przypadku konieczności magazynowania w warunkach nieokreślonych w niniejszym dokumencie należy się skontaktować z producentem w celu określenia dalszego postępowania z wyrobem.
Postępowanie w laboratorium i produkcja przemysłowa - Podczas produkcji, układania i zagęszczania oraz badań laboratoryjnych mieszanek mineralno-asfaltowych z użyciem asfaltu drogowego zaleca się stosować temperatury technologiczne podane w tablicy poniżej.